Waarschuwing: Frauduleuze webactiviteit

13 mei
2020

We willen u erop attenderen dat iemand een frauduleuze website heeft gemaakt die erg lijkt op die van ons, inclusief een deel van dezelfde product- en service informatie. Het domein van deze namaakwebsite is www.medlineeurope.com.

Daarnaast hebben ze e-mails verstuurd vanaf een onrechtmatig Medline klantenservice e-mailadres: [email protected] waarin Medline producten en diensten worden aangeboden en waar tevens de naam van één van onze senior medewerkers genoemd. In deze e-mail staat ook een onrechtmatig telefoonnummer vermeld.

We hebben hierover contact opgenomen met de politie in Zwitserland en zij hebben ons geadviseerd deze informatie te delen en onze (potentiële) klanten te attenderen op de nepwebsite. In onderstaande tabel treft u onze echte domeinnaam en klantenservice e-mailadres.

Type ECHTE Medline Europa  Frauduleuze Medline Europa
Domeinnaam www.medline.eu www.medlineeurope.com
Zwitserse klantenservice e-mailadres [email protected] [email protected] of elke andere e-mail afkomstig van @medlineeurope.com

Via deze site kunt u de echte Medline domeinnamen en klantenservice e-mailadressen en telefoonnummers voor heel Europa vinden. Let alstublieft op en controleer deze webadressen en contactgegevens extra goed, vooral bij het plaatsen van bestellingen of bij het delen van financiële informatie.

Neem bij verdenking van andere frauduleuze activiteiten contact op via Medline’s veilige Open Talk platform. Indien u een e-mail heeft ontvangen van het frauduleuze e-mailadres, stuur deze alstublieft door naar: [email protected].